MARKETING ÉS KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGA
Olyan kommunikációs, marketing és márkastratégiákat alkotok, amelyekre építve következetesen és gyorsan hozhatunk célravezető üzleti döntéseket. Az akcióterveket fegyelmezetten, de a mindenkori piaci realitásokat beépítve valósítom meg, a kiváló kivitelezés pedig fenntartható üzleti eredményt hoz.
Szuperképességem a változatos tudás és tapasztalatok egyedi kombinációja, a kiegyensúlyozott önfejlesztés életem minden területén. A marketing és kommunikáció átfogó, mély és naprakész ismeretével rendelkezem: több, mint 20 éves pályafutásom alatt szinte minden műfajban szakértői vagy vezetői tapasztalatot szereztem.
A közgazdaság-tudomány, statisztika, pszichológia, szociológia, jövőkutatás, idegtudomány és a művészetek metszéspontjában lévő szakmát végtelenül izgalmasnak tartom. Éppen ezért sosem szakbarbárként, sokkal inkább átfogóan, műfajfüggetlenül közelítek a feladatokhoz, a széles eszköztárból a leginkább testreszabott mixet állítom csatasorba.
Ennek köszönhető, hogy több különböző szektorban is eredményes voltam.
Szakterületek
Márkastratégia
Marketing stratégia
Üzletfejlesztés
Piac- és ügyfélkutatás
Integrált kommunikáció
Digitális kommunikáció
Médiakampányok
Eseménymarketing
Korábbi munkahelyek
Arculatmenedzsment
Külső és belső PR
Szponzorálás
Társadalmi felelősségvállalás
Stratégiai marketing igazgató
Magyar Turisztikai Ügynökség, 2019-2020
Rövid, de intenzív időszak volt. A WOW Hungary, Csodás Magyarország és Spice of Europe – Budapest desztinációs márkák marketingkommunikációs tervezését irányítottam, és felügyeltem a globális kampányok megvalósítását. Emellett leraktam az átfogó digitális tartalommenedzsment folyamat alapjait, egyértelműbb munkamegosztást alakítottam ki a szervezeten belül, valamint arculattervezési projekteket valósítottam meg a csapatommal.
Vállalati kommunikációs főosztályvezető
Szerencsejáték Zrt., 2020-2021.
A külső és belső kommunikáció, a közösségi média-jelenlét, a médiatervezés és -vásárlás, valamint a társadalmi felelősségvállalás irányítása, két osztály tizenegy szakemberének koordinációja.
Elektromobilitási vezető, márkamenedzsment és üzletfejlesztés
BMW Group Magyarország, 2018-2019
Az ország autópiacának jövőjén dolgoztam, mint a BMW-importőr elektromobilitási divíziójának vezetője. Felelősséget viseltem az értékesítési célok teljesítéséért, a költségekért és a pénzügyi eredményességért. Innovatív márkakommunikációs és promóciós megoldásokat és partnerségeket hoztam létre. A tizenöt kereskedésből álló független értékesítési hálózat funkcionális irányítása is a feladatom volt. Ezekkel sikerült rendszeresen túlteljesítenem a terveket.
Marketing igazgató
Raiffeisen Bank, 2015-2018
A bankot új növekedési pályára állító stratégia megvalósítása során irányítottam a marketing erőfeszítéseket. Új márkastratégiát dolgoztam ki és hatjottam végre a belső csapat és több ügynökségi partner összehangolásával. Üzleti növekedést generáltunk médiakampányok, digitális kommunikáció, promóciók és eseménymarketing révén. Szoros partnerségben dolgoztam a termékmenedzsment és értékesítési vezetéssel, öt üzletág keresztfunkcionális munkafolyamatainak eredményes és proaktív működtetése érdekében.
Marketing főosztályvezető-helyettes, Társasági kommunikációs csoportvezető
Raiffeisen Bank, 2007-2015
A bank gyors növekedése és az azt követő 2008-ban kitört válság, majd a konszolidáció során a reputáció javítása és megőrzése volt a fő kihívásom. Újfajta imidzskommunikációt alkottam, később új, válságálló márkastratégiát dolgoztunk ki és valósítottunk meg. A public relations, a válság- és belső kommunikációs, a márkakutatási és CSR-tevékenység vezetése során a fő célom az volt, hogy a bank megítélését a lehető legjobb állapotban tartsuk és felkészüljünk az újabb növekedési ciklusra.
Szenior márkastratégiai menedzser
Magyar Telekom, 2000-2007
A Matáv/Telekom ügyfélorientált versenypiaci szereplővé való átalakulását támogattam a márkamenedzsment eszközeivel: márkastratégia kidolgozása, márkakutatások vezetése, az arculat és élménymarketing felügyelete, a termékkommunikációs, szponzori és CSR-tevékenység támogatása. Az egyik motorja voltam a Matáv-Telekom márkaváltásnak, amely minden idők legnagyobb hazai projektje a műfajban: vezetésemmel adaptáltuk a nemzetközi márkastratégiát, a grafikai és verbális arculatot, újraterveztük a fizikai és digitális felületeket, valamint bevezettük az új márkacsaládot.