MARKETING ÉS KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGA

T. +36 30 272 6831

KISS-BÍRÓ LÁSZLÓ
  • LinkedIn

Olyan kommunikációs, marketing és márkastratégiákat alkotok, amelyekre építve következetesen és gyorsan hozhatunk célravezető üzleti döntéseket. Az akcióterveket fegyelmezetten, de a mindenkori piaci realitásokat beépítve valósítom meg, a kiváló kivitelezés pedig fenntartható üzleti eredményt hoz.

Szuperképességem a változatos tudás és tapasztalatok egyedi kombinációja, a kiegyensúlyozott önfejlesztés életem minden területén. A  marketing és kommunikáció átfogó, mély és naprakész ismeretével rendelkezem: több, mint 20 éves pályafutásom alatt szinte minden műfajban szakértői vagy vezetői tapasztalatot szereztem. 


A közgazdaság-tudomány, statisztika,  pszichológia, szociológia, jövőkutatás,  idegtudomány és a művészetek metszéspontjában lévő szakmát végtelenül izgalmasnak tartom. Éppen ezért sosem szakbarbárként, sokkal inkább átfogóan, műfajfüggetlenül közelítek a feladatokhoz, a széles eszköztárból a leginkább testreszabott mixet állítom csatasorba.

Ennek köszönhető, hogy több különböző szektorban is eredményes voltam.

 
Szakterületek

Márkastratégia

Marketing stratégia

Üzletfejlesztés

Piac- és ügyfélkutatás

Integrált kommunikáció

Digitális kommunikáció

Médiakampányok

Eseménymarketing

Korábbi munkahelyek

Arculatmenedzsment

Külső és belső PR

Szponzorálás

Társadalmi felelősségvállalás

 

Stratégiai marketing igazgató

Magyar Turisztikai Ügynökség, 2019-2020

Rövid, de intenzív időszak volt. A WOW Hungary, Csodás Magyarország és Spice of Europe – Budapest desztinációs márkák marketingkommunikációs tervezését irányítottam, és felügyeltem a globális kampányok megvalósítását. Emellett leraktam az átfogó digitális tartalommenedzsment folyamat alapjait, egyértelműbb munkamegosztást alakítottam ki a szervezeten belül, valamint arculattervezési projekteket valósítottam meg a csapatommal.

Vállalati kommunikációs főosztályvezető

Szerencsejáték Zrt., 2020-2021.

 A külső és belső kommunikáció, a közösségi média-jelenlét, a médiatervezés és -vásárlás, valamint a társadalmi felelősségvállalás irányítása, két osztály tizenegy szakemberének koordinációja.

kep_6_budapest-1-300x212.png
szerencsejatek_logo2_01.jpg
hello-logo.png
Csodás_Magyarország.png

Elektromobilitási vezető, márkamenedzsment és üzletfejlesztés

BMW Group Magyarország, 2018-2019

Az ország autópiacának jövőjén dolgoztam, mint a BMW-importőr elektromobilitási divíziójának vezetője. Felelősséget viseltem az értékesítési célok teljesítéséért, a költségekért és a pénzügyi eredményességért. Innovatív márkakommunikációs és promóciós megoldásokat és partnerségeket hoztam létre. A tizenöt kereskedésből álló független értékesítési hálózat funkcionális irányítása is a feladatom volt. Ezekkel sikerült rendszeresen túlteljesítenem a terveket.

Marketing igazgató

Raiffeisen Bank, 2015-2018

A bankot új növekedési pályára állító stratégia megvalósítása során irányítottam a marketing erőfeszítéseket. Új márkastratégiát dolgoztam ki és hatjottam végre a belső csapat és több ügynökségi partner összehangolásával. Üzleti növekedést generáltunk  médiakampányok, digitális kommunikáció, promóciók és eseménymarketing révén. Szoros partnerségben dolgoztam a termékmenedzsment és értékesítési vezetéssel, öt üzletág keresztfunkcionális munkafolyamatainak eredményes és proaktív működtetése érdekében.

800px-BMW.png
bmw i.png
iPerformance logo.jpg
raiffeisen-bank_400x400_edited.png
raiffeisen premium banking.jpg
fwr-logo.png

Marketing főosztályvezető-helyettes, Társasági kommunikációs csoportvezető

Raiffeisen Bank, 2007-2015

A bank gyors növekedése és az azt követő 2008-ban kitört válság, majd a konszolidáció során a reputáció javítása és megőrzése volt a fő kihívásom. Újfajta imidzskommunikációt alkottam, később új, válságálló márkastratégiát dolgoztunk ki és valósítottunk meg. A public relations, a válság- és belső kommunikációs, a márkakutatási és CSR-tevékenység vezetése során a fő célom az volt, hogy a bank megítélését a lehető legjobb állapotban tartsuk és felkészüljünk az újabb növekedési ciklusra.

raiffeisen-bank_400x400_edited.png
raiffeisen premium banking.jpg
fwr-logo.png

Szenior márkastratégiai menedzser

Magyar Telekom, 2000-2007

A Matáv/Telekom ügyfélorientált versenypiaci szereplővé való átalakulását támogattam a márkamenedzsment eszközeivel: márkastratégia kidolgozása, márkakutatások vezetése, az arculat és élménymarketing felügyelete, a termékkommunikációs, szponzori és CSR-tevékenység támogatása. Az egyik motorja voltam a Matáv-Telekom márkaváltásnak, amely minden idők legnagyobb hazai projektje a műfajban: vezetésemmel adaptáltuk a nemzetközi márkastratégiát, a grafikai és verbális arculatot, újraterveztük a fizikai és digitális felületeket, valamint bevezettük az új márkacsaládot.

Magyar_Telekom_Logo.png
Matáv_Logo.png