ÁSSUNK AZ ÜZLET MÉLYÉRE
A jó marketingstratégia a piaci sikerhez szükséges üzleti kérdésekre ad választ.
A jó márkastratégia ezekre építve egységes személyiséget és arcot ad a cégnek.
A jó külső kommunikációs stratégia életre kelti a márkát és eladja a termékeit.
A jó belső kommunikációs stratégia közösséget épít és eredményesebbé teszi a munkát.
Minden jó stratégia fókuszálja az energiát és erőforrásokat, gyorsabb és következetesebb döntéseket tesz lehetővé és fenntartható üzleti eredményre vezet. Ilyen stratégiákat alkotok.
Szolgáltatások
Átfogó és az üzlet mélyére hatoló gyakorlatias tervezés: termékek, ügyfélszegmensek, értékesítés, folyamatok, marketingkommunikáció.
Vonzerő, egységes üzenetek, egyediség: mitől releváns, előnyös és felismerhető, hogyan bizonyítható ez ügyfelek, kollégák felé.
Gördülékeny és eredményes kommunikációs rendszer: a célok, célcsoportok, kommunikációs csatornák, üzenetek összehangolása.
Négyszemközti beszélgetés üzleti kihívásokról: néha akkor jutunk megoldásra, ha megbeszéljük valakivel a dilemmáinkat, ötleteinket.
Csoportos üzleti elemzés és alkotás: csapatának kollektív tudását aknázzuk ki strukturált problémamegoldó és kreatív módszerekkel.
Csak Ön meg én és a marketing szakma: testre szabott képzés, hogy jobban szót értsen a marketingesével és felügyelni tudja.
Optimális folyamatok az eredményes marketingért: hogy rálásson a teljes folyamatra, miközben több ideje marad a fontos döntésekre.
Professzionális pályáztatás elfoglalt vezetőknek: kisebb időráfordí- tással, megalapozottan választhat hosszú távon eredményes partnert.
Miért érdemes velem dolgozni?
Egyedül dolgozom, minden projektet személyesen én valósítok meg. Így minden ügyfelem profitálhat több, mint két évtizedes marketinges tapasztalatomból.
Minden munka partnerségre épül. Cégen és piacon kívülről megmondani egy tulajdonosnak vagy cégvezetőnek, hogy mit kell tennie, felelőtlenség. Én másként működöm: az Ön piac- és cégismeretéhez hozzáteszem a marketinges szakértelmemet, és partnerségben megyünk végig a teljes folyamaton.
Így tudjuk az ügyfeleimmel közösen a valódi lehetőségeiket és erősségeiket feltárni, és megtalálni a fenntartható sikerhez vezető utat.
A munka során:
-
cégre és helyzetre szabott módszerekkel dolgozom
-
fókuszált figyelmet nyújtok, hiszen a napi üzletmenettel nem kell foglalkoznom
-
célirányos struktúrát adok a projektnek
-
mindenfajta műfaji elköteleződés nélküli javaslatokat teszek, mert ismerem és használtam a teljes rendelkezésre álló marketinges eszköztárat
-
a céghez való érzelmi kötődés híján objektíven állok minden témához
-
szokatlan perspektívából láttatom az ismerős helyzeteket
-
inspirációt nyújtok más cégek, szektorok gyakorlatából
-
fel merem tenni a megfelelő, akár kényes kérdéseket
-
és addig nem nyugszom, amíg választ nem találunk rájuk.