top of page

STRATÉGIAI TERVEZÉS

    MARKETING STRATÉGIA

marketing stratégia

Átfogó és az üzlet mélyére hatoló gyakorlati terv

Mit tartunk sikernek? Mi az üzlet hajtóereje? Kik tudják, hogy létezünk? Honnan és miért jönnek az ügyfeleink és azok jönnek-e, akiket akarunk? 

    MÁRKASTRATÉGIA

márkastratégia

Vonzerő, egységes üzenetek, egyediség

Mi a márkánk? Hány márkánk van? Mi a szerepük az üzleti sikerben? Miben vagyunk egyediek vagy tudnánk azok lenni? Miről ismernek fel minket?

    KOMMUNIKÁCIÓS STRATÉGIA

kommunikációs stratégia

Gördülékeny és eredményes kommunikációs rendszer

 

Mennyit költsünk marketingkommunikációra? Mennyit belső kommunikációra és munkáltatói márkaépítésre? Mennyit fordítsunk rövid távú értékesítésnövelésre és mennyit hosszú távú márkaépítésre?

A stratégiai tervezési szolgáltatások általános tartalma

  • személyes konzultáció: az igények és elképzelések megismerése

  • projektterv és ajánlat, írásban és szóban

  • vezetői és munkatársi interjú(k), írásos összefoglalóval: kihívások, stratégiai elképzelések, az üzlet hajtóerejét jelentő tényezők

  • elemzés: marketing tevékenység, ügyfelek, piac, trendek

  • összefoglaló diagnózis, írásban és szóban

  • személyes workshop(ok), előkészítésse, moderálással, írásos összefoglalóval:

    • stratégiai fejlődési irányok, kitörési pontok

    • a kiválasztott irány kidolgozása - fókusz, működési mód, erőforrások

  • akciótervezés, írásban és szóban: folyamat, szervezet, termék, értékesítés, arculat, kommunikáció, digitális felületek

  • igény esetén az akciók megvalósításának támogatása, együttműködve a belső csapattal vagy a cég ügynökségeivel.

muveszet-mualkotas-utca-falfirka-3627937

A stratégiai projektek egyediek, ahogy a vállalkozások, vállalatok helyzete is eltérő, ezért a folyamat során alkalmazott konkrét eszközök változnak. Ugyanakkor a projektek fázisai jellemzően hasonlóak:

Időigény és árazás

A stratégiai projektek és árazásuk egyedi, ahogy minden ügyfél is az. A feladat bonyolultságától, az ügyféloldali kapacitásoktól, és így a projekt időigényétől függően tételes ajánlatot készítek egy ingyenes 60 perces konzultációt követően. A végső projekttervet és árat együtt alakítjuk ki.

Az alábbi két példa érzékelteti a nagyságrendeket:

  • egyszerűbb stratégiai projekt:

    • kis létszámú (5-20 fős) szervezet kisebb (lokális) piacon, egy márkanév, kevés termék/szolgáltatás, kevés értékesítési csatorna, közvetlen tulajdonosi/ügyvezetői együttműködés, gyors döntéshozatal

    • 10 munkanap időigény

      • ingyenes 60 perces konzultáció

      • projektterv és árajánlat

      • 1-2 marketing szakterület stratégiai tervezése

      • 2x60 perc vezetői interjú, 1x180 perc workshop

      • helyzetelemzés és diagnózis, írásban és szóban

      • akcióterv, írásban és szóban

    • irányadó díjazás: 1 000 000 Ft

  • komplex stratégiai projekt:

    • nagyvállalat országos jelenléttel, bonyolult, többszintű szervezet, ​több márka és termék, több értékesítési csatorna, marketing vagy értékesítési szervezeti egységgel való kapcsolattartás, többszintű döntéshozatal

    • 30 munkanap időigény

      • ingyenes 60 perces konzultáció​

      • projektterv és árajánlat

      • átfogó stratégiai tervezés

      • 4x60 perc vezetői interjú, 3x180 perc workshop

      • helyzetelemzés és diagnózis, kisebb piackutatással, írásban és szóban

      • akcióterv, írásban és szóban

      • alapszintű támogatás a megvalósításhoz összesen 4 munkaóra erejéig

    • irányadó díjazás: 2 700 000 Ft​

bottom of page